Klacht: Trein van Hoofddorp naar Amsterdam Centraal 27/5/2016

op 06 juni 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Op 27 mei moest ik met een vriend van mij naar Amsterdam voor een optreden.
Wij waren ruim op tijd aanwezig op het station, echter was onze trein eerst 10 minuten vertraagd, dan 15 minuten tot wel 3 kwartier (Met geen informatie waarom deze trein te laat was).
Enkele seconden voordat de trein op het perron aan de overkant nota bene binnen reed werd er omgeroepen dat de trein van een ander spoor zou vertrekken (spoor 1 in plaats van 3 of 4) waardoor wij met zware gitaren en spullen zoals veel mensen haastig naar de overkant moesten rennen, om vervolgens de trein weg te zien rijden omdat de conducteur het zich niet kan bedenken dat mensen nooit zo snel naar de andere kant kunnen begeven.
Ik en mn bassist waren hierdoor dus anderhalf uur te laat voor het helpen opbouwen en soundchecken van ons eigen optreden, gelukkig waren onze zanger en drummer er wel optijd, maar zij gingen dan ook met de tram en bus.

Als er sneller en duidelijker informatie doorgegeven kan worden waarom er vertragingen zijn zodat wij sneller weten of we beter een andere trein kunnen pakken of beter, ervoor zorgen dat er geen vertragingen meer voorkomen (of tenminste minder frequent).

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 01 juli 2016 om 12:21 geantwoord