Klacht: Trein van Amsterdam zuid naar Schiphol

op 18 april 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Er gaat elk half uur vanaf Amsterdam Zuid naar Schophil een trein; steeds om :06 en om :36. Er vertrekt verder vanaf Schiphol elk half uur een trein richting Vlissingen; steeds om :46 en om :16. Er zou dus een overstaptijd van 3 minuten moeten zijn eenmaal op Schiphol aangekomen te zijn (van Amsterdam Zuid naar Schiphol duurt ruim genomen 7 minuten). Echter gaat de trein van Amsterdam Zuid naar Schiphol altijd voor de tunnel naar Schiphol stilstaan door onbekende reden waardoor de overstap richting Vlissingen niet meer te halen is. Het is erg vervelend dat dit 9 van de 10 keer gebeurd.

Als er een logische reden zou zijn voor deze constante stop halverwege de reis dan zou ik dat graag willen weten, maar zo lang er geen reden is en je telkens weer stil staat op het midden van het spoor is dat erg vervelend. Ik zou dus graag willen dat de trein niet stopt en daarom eens een keertje op tijd aankomt op Schiphol.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS