Klacht: Trein rijdt weg, terwijl er een massa mensen aankomt rennen uit een vertraagde trein.

op 18 mei 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Vanmorgen nam ik de trein van 9.28 uur in Goes. de trein is op tijd, maar rijdt (zonder commentaar!) om 9.45 uur uit Goes weg. Ook onderweg vertelt NIEMAND wat er aan de hand is of dat men niet weet wat er aan de hand is (ook dat geld als commentaar) In Roosendaal rennen alle klanten of hun leven er van afhangt! Op perron 1 aangekomen rijdt de trein naar Zwolle PRECIES op tijd 10.20 uur weg. Had hij 1 minuut gewacht, dan hadden wij netjes in kunnen stappen.

Goed, de volgende trein naar Zwolle staat klaar om om 10.50 uur te vertrekken. Om 10.50 uur wordt er omgeroepen, dat we nog een paar minuten zullen wachten, zodat de reizigers uit de trein vanuit Vlissingen, die ook te laat is, alsnog de trein kunnen halen. De conducteur verontschuldigt de NS, omdat hij ook niet weet waarom de vorige trein, van een half uur eerder, niet heeft gewacht toen ook wij te laat arriveerden.
Dit was prima opgelost van deze conducteur (met indrukwekkende snor!) Deze man heb ik al eerder in de trein aangetroffen. Hij maakt er een hele show van. Laat merken dat je ook iets leuks van je werk kan maken, ondanks dat de omstandigheden niet altijd optimaal zijn.
Wat mij betreft geeft u deze man een grote pluim!
Op de terugweg vanmiddag waren er van Kruiningen naar Goes (of Middelburg) bussen geregeld. Pluim van mij voor de NS.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Reactie van de melder van de klacht Mevr.Meulbroek

10 maanden geleden - Het was mijn bedoeling een klacht bij de NS te plaatsen, pas bij de laatste vraag kwam ik er achter dat het niet de site van de NS was. Maar nu mijn klacht geplaatst is vind ik het goed zo. R Meulbroek

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 31 mei 2016 om 13:01 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr.Meulbroek