Klacht: Slechte service!

user-1279785 op 26 mei 2017 over TransMission in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemorgen,

Vandaag heb ik mijn bestelling ontvangen.
Bij het bestellen kan je niet aangeven waar je woont, je kan niet aangeven of er een lift Is of een trap.
Ik heb geld gegeven voor het bezorgen, maar de bezorging was zeer slecht.
De bezorger heeft het bij de ingang achter gelaten omdat er geen lift was. Ik woon op de 3e verdrieping.
Dit is toch geen service.
De bezorger was onvriendelijk en onbeleefd.
Toen er werd gevraagd of het naar boven kon, moesten wij het bedrijf maar bellen. En toen ik naar zijn naam vroeg is hij heel snel weggerend. Als je niet je naam durft te geven dan weet je al dat je iets fout doet.

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn €29,95 verzendkosten terug.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Reactie van de melder van de klacht

7 jaren geleden - Transmission heeft 2 verschillende e-mails gestuurd. Twee verschillende werknemers die elkaar tegenspreken. Zie onderstaande Mail 1: Geachte heer/mevrouw, Het is zeer spijtig om te vernemen dat onze collega zo heeft gehandeld. Onze excuses hiervoor, dit gedrag wordt absoluut niet geaccepteerd. Ik heb uw klacht doorgezet naar het desbetreffende depot zodat zij kunnen achterhalen wie het is geweest, met daarbij het verzoek dat zij contact opnemen met u om dit goed af te handelen. Mail 2: Goedemiddag, Wij hebben in de boeking van de afzender geen pluscode ontvangen voor etage/levering. Dus wat dat betreft stond de chauffeur in zijn gelijk. Voor terugvorderen van de verzendkosten dient u contact op te nemen met de afzender. Zo te zien weet werknemer 1 wat klantenservice is en de tweede niet.

Alle klachten die gemeld zijn door