Klacht: Transfer en slechte klachtafhandeling

op 12 februari 2018 over Prijsvrij.nl in de categorie Online Reisbureaus

Afgelopen juli/augustus ben ik samen met mijn vriend op vakantie gegaan naar Thailand. Wij hadden onze reis geboekt via Prijsvrij. Na een lange vlucht kwamen wij om 4 uur in de nacht aan. Hier zou een transfer op ons wachten om ons naar het hotel te brengen. Helaas kwamen wij er na 1 uur zoeken achter dat er helemaal geen transfer was. Wij hebben toen een taxi moeten nemen. Wij vonden het absoluut niet netjes dat er niemand was. Wij waren in een vreemd land en moesten na een lange vlucht midden in de nacht iets regelen terwijl wij ook betaald hebben voor een transfer. .

Ik heb tijdens de vakantie op 22 juli direct een mail gestuurd naar Prijsvrij met deze klacht. Daarnaast heb ik via ons hotel ook een klacht ingediend bij AllTours (zij zouden ons ophalen). Van beide partijen kreeg ik tijdens de vakantie geen gehoor. Op dat moment had ik besloten dit los te laten en te genieten van mijn vakantie. Bij terugkomst in NL heb ik contact gezocht met Prijsvrij waaruit bleek dat mijn klacht niet was aangekomen, deze heb ik daarom op 8 augustus nogmaals verstuurd. Aangezien ik hier na een aantal weken niks over hoorde heb ik gebeld met de klachtenservice. Zij gaven aan geen klacht van mij ontvangen te hebben. Om deze reden heb ik nogmaals mijn klacht verstuurd via de mail en de meneer van de klantenservice heeft aangegeven dat deze ook binnen was gekomen en dat hij hier direct mee aan de slag ging en dat de uitkomst een aantal weken kon duren (ik was toen nog binnen het termijn). Toen ik eind november nog steeds niks had gehoord heb ik nogmaals gebeld met de klantenservice. Deze mevrouw gaf aan geen mail van mij te hebben ontvangen en er geen klacht van mij bij hun bekend was. Ik heb toen nogmaals mijn klacht gestuurd op 16 november, mij werd wel vermeld dat dit buiten het termijn was en zij mijn klacht niet meer bij AllTours konden indienen.
Ik was hier niet blij mee aangezien ik meerdere keren mijn klacht had ingediend. Prijsvrij had daarom besloten intern te zoeken naar een oplossing, hier ging ik mee akkoord.

Afgelopen 3 januari heb ik nogmaals een mail gestuurd en telefonisch contact gehad om te vragen hoe de klacht ervoor stond. Hierbij kreeg ik te horen dat er nog geen besluit was genomen en dat zij mij binnen drie weken zouden contacten. Nu 12 februari heb ik nog steeds niks gehoord en ben ik er klaar mee. Ik voel me niet gehoord en vooral niet serieus genomen met mijn klacht. Voor mijn gevoel houden ze me zo lang mogelijk af en sturen ze me heen en weer.

Wanneer ik gehoord wordt in mijn klacht en een vergoeding krijg voor de niet gebruikte transfer en de kosten die ik kwijt was voor de taxi.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Prijsvrij.nl over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Prijsvrij.nl in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Prijsvrij.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Prijsvrij.nl

Heeft op 19 februari 2018 om 15:45 geantwoord

Beste mevrouw Plompen,

Wij hebben u zojuist ook telefonisch proberen te bereiken maar hebben u helaas niet kunnen spreken. Daarom heeft u ook een e-mail ontvangen van ons. Jammer genoeg hebben wij uw klacht nog niet eerder ontvangen, waardoor wij niet in staat waren deze te behandelen. Laat het ons gerust weten wanneer wij u telefonisch kunnen bereiken, dan lichten wij onze e-mail en dit bericht graag verder toe.

Team Prijsvrij.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Selina1