Vlucht gewijzigd; zouden op AMS landen i.p.v. EIN Airport - treinkaartjes AMS - naar woonplaats zouden worden vergoed. Dit was 1-5-23 ...... nu 9 maanden later, talloze mailtjes, appjes, telefoontjes, duizenden excuses en beloftes van Transavia verder: nog steeds geen... Lees meer
Ik zit te wachten aan de gate terwijl boarding plaatsvindt we moeten met de bus. Ik ben even afgeleid door mijn telefoon en zie niet dat de laatste passagier door de roj heebgaat. Ik loop maar de gate en probeer... Lees meer
Op woensdagavond 1 november kregen mijn ouders (moeder heeft copd en vader slecht ter been) en ik in Malaga, via de e-mail bericht van Transavia, dat onze terugvlucht HV 5022 met tickets voor 3 personen met boekingsnummer IHT6GE op donderdag... Lees meer
Waardeloze service wederom, geen compensatie Lees meer
Op 20 maart 2020 werd mijn retourvlucht met boekingsnummer WFRW5H naar Marrakech door Transavia geannuleerd vanwege de Coronaviruscrisis. Het betrof een ticket met zware bagage voor werkzaamheden. Er werd me een ter compensatie een voucher aangeboden maar inmiddels ben ik... Lees meer
Beste Transavia
Er moet mij even iets van het hart. Ik vlieg al sinds 1971 met Transavia. Als kind dus al. Zijn regelmatig met Transavia op weg. Zo nu dus ook.
Na een vreselijke start van het het jaar, mijn moeder... Lees meer
Maanden lang ben ik bezig om compensatie te verkrijgen inzake vertraagde aankomst van mijn koffer,het is een slepende kwestie geworden. Op 20 juni kwam mijn koffer HV5887 Amsterdam Chania niet aan, na 4 dagen werd deze alsnog bezorgd. Ik heb... Lees meer
De voorkant van mijn koffer was opengemaakt. De rits was open, daar zat een spel en schoenen in. Lees meer
We hadden een dag later de vlucht terug vanuit Alicante. We hebben bonnen ingestuurd van extra hotel overnachting en eten en drinken van die extra dag. Er is daar 2 keer om gevraagd en de klacht zou binnen 3 weken... Lees meer
Mijn geboekte vlucht werd gecanceled en na een refund verwijderde Transavia (NL) ongevraagt de boekingsgegevens uit mijn online account. (Dit was geen vergissing want onlangs maakte ik het weer mee) Bij omboeking naar een vaak duurdere vlucht heeft de klant... Lees meer