Door omstandigheden moesten wij onze geplande vluchtdatum aanpassen. We belden de servicedesk (omdat er via Internet niet in te loggen viel met de aangeleverde gegevens)om de reis om te boeken. De servicedesk adviseerde in plaats van omboeken te annuleren, omdat... Lees meer
de vlucht op 01-02-2012
HV 460Y-01 Feb 17.26 D
Transavia
Bakker, CMRS
moet U zeggen dat het niet leuk is om 4 uur en een kwartier
op zo'n plaats te zitten. naast het toilet,iedereen staat tegen je aan te duwen en de geur die... Lees meer
dag,
ik heb alweer een poosje geleden onderstaande klacht bij u ingediend,.
Wanneer kan ik een reactie van u verwachten?
woensdag 11 januari zijn wij vertrokken naar Gambia. Voor een stoel met extra beenruimte hebben wij bijbetaald. Naast ons kwam een passagier zitten... Lees meer
woensdag 11 januari zijn wij vertrokken naar Gambia.
Voor een stoel met extra beenruimte hebben wij bijbetaald.
Naast ons kwam een passagier zitten ter grootte van een "REUS"".Het gevolg was dat ik door zijn omvang nog maar een hele kleine plek had... Lees meer
Ik was bezig met een boeking voor 11 personen voor een vlucht van €200 per persoon. Na het invullen van alle namen en geboortedata klikte ik op "verder" en vervolgens werd ik uit de boeking gegooid. Ik gebeld met de... Lees meer