Klacht: Traffic Fine

op 20 juni 2016 over Hertz in de categorie Autoverhuur

Hertz heeft € 19.99 administratiekosten van mijn credit afgeschreven omdat ik een verkeersovertreding gemaakt zou hebben eind maart 2016. Wat voor één is niet bekend. Na herhaaldelijk contact met Hertz krijg ik van hen geen kopie van de overtreding die zij van de lokale Franse autoriteiten doorgekregen zouden hebben. Ik wordt met een kluitje in het riet gestuurd. Tot nu toe (20 juni 2016) heb ik de bekeuring nog steeds niet binnen gehad. Daardoor bekruipt mij het gevoel dat Hertz “zomaar” een formuliertje in elkaar draait en zo € 19.99 van vele (ex) klanten kan innen. Het bedrag is te laag om je hier heel druk over te maken, maar vele klanten x € 19.99 is veel geld. Ik wil gewoon een bewijsstuk overhandigd krijgen dat de lokale Franse autoriteiten mij bekeurd hebben en dat ze die bekeuring (of een kopie) naar Hertz gestuurd hebben. Het lijkt me dat ik daar recht op heb.

Ik wil gewoon een bewijsstuk overhandigd krijgen dat de lokale Franse autoriteiten mij bekeurd hebben en dat ze die bekeuring (of een kopie) naar Hertz gestuurd hebben. Het lijkt me dat ik daar recht op heb. Hertz zou me die gewoon moeten kunnen mailen. Want op basis van dat gegeven hebben zij € 19.99 afgeschreven van mijn creditcard. Vooralsnog heb ik de bekeuring zelf nog niet binnen. Ondanks dat dit nu al 3 maanden geleden is.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hertz in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hertz een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hertz

Heeft op 28 juni 2016 om 08:05 geantwoord