Klacht: Totaal onverantwoord rijgedrag !

Vrijdag 13 Mei rond 13.15 uur heeft een bezorgers van DPD een pakket bezorgd op de Landbouwlaan in Berghem. Om daar te komen reed hij via de Boekweithof. Hij deed dit met een vaart van 70 á 80 Km per uur. Met dezelfde snelheid stak hij de kruising Boekweithof / Gersthof over. Toen hij terugkwam stak hij dezelfde kruising weer met dezelfde snelheid over. Op de Boekweithof geldt een maximum snelheid van 20 (!) Km per uur. Op de kruising Boekweithof/Gersthof zie je pas of er iemand uit één van de zijstraten komt als je stilstaat, want deze kruising is uiterst onoverzichtelijk. De chauffeur brengt door dit belachelijke rijgedrag niet alleen zichzelf, maar vooral de bewoners en dan met name de spelende kinderen in onze straat in groot gevaar. Wij verwachten dan ook van u dat u uw chauffeur hierop aanspreekt en hem aan zijn verstand brengt dat -wanneer er een fietser, scooter of voetganger uit de Gersthof was gekomen- hij deze morsdood had gereden. Verder verwachten wij van u dat u alles doet wat in uw vermogen ligt om er voor te zorgen dat dit onverantwoorde gedrag niet meer voorkomt. Wij willen onze kinderen graag veilig buiten kunnen laten spelen, en dat lukt niet wanneer iemand als uw chauffeur zich zo idioot en asociaal gedraagt ! Wij ontvangen graag een reactie van u !
Bewoners Boekweithof en Gersthof Berghem.

Als de betreffende chauffeur hierop door DPD aangesproken wordt.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DPD over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 31 mei 2016 om 09:05 geantwoord

Beste Bewoners Boekweithof en Gersthof Berghem,
Allereers onze excuses voor de overlast, dit is inderdaad niet de bedoeling. Ik heb jullie klacht inmiddels doorgezet naar de verantwoordelijke transportmanager en ook al terug gekoppeld gekregen dat deze chauffeur op zijn gedrag aangesproken zal worden.
Uiteraard hopen we dat dit niet meer gebeurt, maar mocht dit wel zo zijn, dan horen wij dit graag.
Hanneke

Alle klachten die gemeld zijn door . Bewoners Boekweithof en Gersthof Berghem.