Klacht: tot 2 keer toe slecht beleverd

op 13 september 2016 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

2 opeenvolgende dinsdagen zou er een pakket door dvd bij mij worden afgeleverd. De eerste keer was ik de gehele dag thuis behalve 1,5 uur. en ja hoor precies toen werd er geleverd. Ik had de buren gevraagd of ze thuis waren zodat het pakket daar kon worden bezorgd, dat is echter niet gedaan, waarna ik dus de gehele dag verder moest wachten voordat ik het pakket op kon halen.
de tweede keer dacht ik, ik pak het handiger aan. ik bel van te voren even dat ik in de ochtend niet thuis ben. De pakket dienst scheen hier niets mee te kunnen doen, helaas. ook nog specifiek gevraagd of bij de buren geleerd zou worden als ik niet thuis zou zijn, dat was zo. wat schetst mijn verbazing wederom niet bij de buren beleverd maar nu moet ik weer de gehele dag wachten en volgens het afgegeven formuliertje zelfs tot morgen?

eigenlijk zou er gewoon een sms moeten komen tijdens het plannen, zo kan reeds rekening worden gehouden met tijdstippen. Wellicht beter om contact met de chauffeur tot stand te brengen.

daarnaast gewoon doen wat afgesproken is, leveren bij de buren, indien iemand niet thuis is!

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DPD over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 14 september 2016 om 09:52 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door hkivits