Klacht: Misleiding en schending van recht

Verhaeghe op 27 maart 2025 over Toolnation.nl in de categorie Gereedschap & Machines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,
Gisteren annuleerde ik mijn bestelling omdat u de leveringstermijn niet respecteerde. U liet ook na mij te verwittigen van een vertraagde levering.
Vandaag om 15:15u ontvang ik van UPS bericht van uw aanmelding van een deel van door mij op voorhand en langverwachte bestelling, zoals u onderstaand kan zien.
Vandaag om 15:51u ontvang ik van u het bericht dat mijn bestelling niet kan geannuleerd worden omdat een deel reeds onderweg is.
Uw algemene voorwaarden zijn als dusdanig opgesteld dat het moeilijk wordt voor uw klanten om te rechtsgeldig annuleren.
U gaat hiermee geheel in overtreding met de van kracht zijnde wetgeving en mag rekenen op een officiële klacht.

Mijn rechtsgeldige annulering blijft van kracht, het deel van uw bestelling zal ongeopend aan uw verzendadres worden teruggestuurd, waarvoor alle eventuele bijkomende verzendkosten ten uwe laste blijven.
U kan uw verzending bij UPS desgewenst ook nog intrekken.
U stort het door mij betaalde totaalbedrag voor de gehele bestelling onmiddellijk terug op mijn rekening van herkomst.

In verblijf in de overtuiging u hiermee voldoende te hebben ingelicht.

Bovenstaande betreft het laatste bericht aan de betreffende webshop, meer historie kan ik hier niet verzenden. Ik bezorg u graag de gehele correspondentie via e-mail.

Gewenste Oplossing:

Terugbetaling van de door mij betaalde som van €935,87

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Toolnation.nl

Reactie van de melder van de klacht Verhaeghe

1 maand geleden - Oplichterij. Beloven binnen 3 dagen te leveren, na 15 dagen geen levering, geen bericht. Liegen over leveringsproblemen van hun leverancier, liegen over verzendtermijnen, weigeren op voorhand betaalde bedragen terug te betalen. Kortom, bedriegers.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Toolnation.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Verhaeghe