Klacht: Toeristenbelasting

Frankrijk2021 op 18 september 2021 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Ik heb via Booking.com een hotelkamer geboekt in la Rochelle. Bij de prijs van de kamer stond ‘inclusief belastingen en toeslagen ‘. Nadat ik geboekt had kreeg ik een bevestiging van Booking. Daar stond bij dat de toeristenbelasting niet bij de prijs was inbegrepen. Ik voel me misleid omdat dit in tegenspraak is met wat er in de advertentie bij de prijs van de kamer stond. Ik heb daarom Booking gevraagd mij het bedrag van de toeristenbelasting terug te betalen. Ik heb geen reactie van Booking gehad op mijn klacht.

Ik ben tevreden als Booking duidelijk maakt in haar advertenties bij de prijs van de kamers dat de toeristenbelasting extra betaald moet worden, dus dat niet alle belastingen en toeslagen inbegrepen zijn. Bovendien wil ik het bedrag van de toeristenbelasting van € 6,60 terug krijgen van Booking.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Frankrijk2021