Klacht: Tijdrovend drama

op 12 juni 2017 over Prijsvrij.nl in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Helaas een wat minder prettige ervaring gehad met prijsvrij.Initieel heb ik ervoor gekozen om Kernos Beach te boeken. Via hun site was dit een stuk goedkoper dan op vergelijkbare websites.Direct na het boeken kreeg ik 2 bestanden meegestuurd met de reserveringsbevestiging; de reserveringsbevestiging zelf en een Duitstalig bestandje met wat hotelinformatie. De laatste zin van dit bestandje was ‘kritzas beach&bungalow’.Dit riep bij mij enige vraagtekens op dus heb ik de klantenservice gebeld. Die waren het direct met mij eens en gingen erachteraan. Dezelfde werkdag danwel dag erna zou er mij contact opgenomen worden.Dit was helaas niet het geval dus einde van die dag zelf gebeld. Ze hadden nog geen antwoord van hun hoofdkantoor dus de eerste Deadline werd helaas niet gerealiseerd.Het volgende ultimatum werd eigenlijk direct gesteld; binnen nu en 2 werkdagen.Helaas weer geen nieuws, ze waren er ‘druk’ mee bezig.Na anderhalve week en voor het eerst een redelijk ‘opgefokt’ telefoongesprek zou ik teruggebeld worden door de manager moniek.Deze vertelde mij dat er inderdaad geen kernos beach geboekt was. Er was een koppeling in hun systeem fout gegaan. Ze gaf mij enigszins hoop want ze ging het naar eigen zeggen hoog oppakken. Het had zogenaamd ‘high priority’.Helaas mocht het allemaal niet baten en bracht ze mij het slechte nieuws dat het niet ging lukken om naar Kernos beach te gaan. Dit vanwege het feit dat de goedkope kamer was uitverkocht en ze de duurdere kamer zeker niet voor mij wilde betalen. Ik zou kosteloos mogen annuleren. Hiermee heb ik uiteraard toegestemd. Het geld zou dezelfde werkdag overgemaakt worden.Dit was helaas dus Moniek weer gebeld. Ik moest maar wachten tot prijsvrij het onderling met het hoofdkantoor van bentour had opgelost.Uiteraard was dit niet waarmee ik akkoord ging dus na enige dreiging dat ik een aanklacht in ging dienen moest er weer even overlegd worden.Hierna dan toch eindelijk goed nieuws. Het geld was zojuist overgemaakt. Eventueel was het nog mogelijk geweest om alleen de vliegtickets te houden. Dit kostte mij dan wel 604euro. Persoonlijk vond ik dit een beetje veel omdat de gehele reissom voor 2 personen 980euro was. Ik kon wellicht in de ‘toekomst’ nog een waardebon van bentour ontvangen maar ook dit kon absoluut niet met zekerheid toegezegd worden.Voor mij een nare ervaring die ik niemand gun.

Gewenste Oplossing:

Een compensatie in de zin van een waardebon.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Prijsvrij.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Prijsvrij.nl in behandeling genomen

Bericht van Prijsvrij.nl

2 maanden geleden - Beste heer van Vossen, Bedankt voor uw melding. Allereerst willen wij onze excuses aanbieden voor het ongemak. Wij zullen u zo snel mogelijk een reactie sturen. Met vriendelijke groet, Team Prijsvrij.nl

Bericht van Prijsvrij.nl

2 maanden geleden - Beste heer van Vossen, Wij hebben dagelijks contact met de reisorganisatie waarbij uw reis was geboekt om voor u tot een goede oplossing te komen. Wij streven naar een korte afhandelingstijd en hopen u volgende week meer te kunnen laten weten. Met vriendelijke groet, Team Prijsvrij.nl

Bericht van Prijsvrij.nl

1 maand geleden - Beste heer van Vossen, Uw ervaring liggen op dit moment bij het hoofdkantoor van de reisorganisatie Bentour in Zwitserland. Op dit moment zijn wij nog in afwachting van hun reactie. Wij houden nog steeds dagelijks contact met Bentour en hopen u zo spoedig mogelijk een reactie te kunnen sturen. Met vriendelijke groet, Team Prijsvrij.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Prijsvrij.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Prijsvrij.nl

Heeft op 03 augustus 2017 om 10:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Vossen,

Wij hebben een reactie ontvangen vanuit het hoofdkantoor van Bentour in Zwitserland. Vanwege het ongemak willen ze u graag een cheque t.w.v. € 50,- aanbieden. Onze collega's van de reserveringsafdeling zullen persoonlijk contact opnemen om dit aan u door te geven.

We vinden het ontzettend vervelend dat het antwoord zo lang op zich heeft laten wachten, vooral gelet op de aard van uw klacht. Onze oprechte excuses hiervoor.

Met vriendelijke groet,
Team Prijsvrij.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Melvinvossen