Klacht: tickets die 1 dag verlopen waren

op 21 juni 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Door ernstige ziekte ben ik beperkt met een reisje, maar een ticket gehad voor Amsterdam body wolds. De tickets gekocht bij Etos voor de trein. De verpakking niet opengemaakt tot ik instaat was met mijn man de treinreis te ondernemen. Mijn hond zou naar een kennis gaan. Op maandag 23 mei ga ik mijn tickets bekijken en toen zag ik dat de treinkaart op 22 mei als laatste dag geldig was.
# telefoontjes gepleegd, o.a. met NS met mevr. van Dijk.
Toen naar OV loket gestuurd. Van het kastje naar de muur.Het enige wat ik wilde,dat er op NScentraal een stempel met 24 mei zou krijgen en niemand kon mijn helpen. Inmiddels weer geopereerd en kon dus niet eerder typen.

Ik zou op mijn tickets gewoon naar Amsterdam willen , maar die Body Worlds is maar tot eind juni in Amsterdam. Waarom doet de NS zo moeilijk. Ik ben 70 jaar reis nooit met de trein, misschien 2 keer gebeurd in heel mijn leven en dan heb je 1 dag een verlopen kaart. Waarom houden ze geen rekening met mensen die ernstig ziek worden?
De tickets waren 9,95 en de code om een prijs te winnen was ook verlopen en daardoor kwam ik er achter. Misschien had ik gewoon met mijn man de trein in moeten stappen, maar dat durfde we niet.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS

Heeft op 05 juli 2016 om 13:04 geantwoord

Reactie van de melder van de klacht A.Geerts

1 jaar geleden - N.S. heeft NIETS opgelost. WEL DE ETOS, die is zo vriendelijk geweest en begrip voor mij situatie en heeft mij een cadeau bon gegeven om nieuwe tickets te kopen! N.S. klantvriendelijk? NEE dus

Alle klachten die gemeld zijn door A.Geerts