Klacht: Ticket omzetten op andere naam

op 06 maart 2020 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

2 deluxe tickets gekocht voor mijn ouders naar Curaçao. Doordat mijn vader ziek is geworden hebben wij noodgedwongen besloten om eerder weer naar huis te gaan. Bij Tui was dat niet mogelijk omdat alle vluchten vol zitten. Dus noodgedwongen tickets bij KLM gekocht. Ik wil nu graag in ieder geval 1 ticket twv € 1000 zelf gebruiken om naar nl te vliegen aangezien de boeking ook op mijn naam staat. Tui weigert dit en steekt gewoon 1000 euro in hun zak. Niet mogelijk zeggen ze, punt uit.

Gewenste Oplossing:

Tickets op mijn naam zetten voor in ieder geval 1 persoon.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tui

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tos2017