Klacht: Niets ontvangen

Caspervdc op 29 maart 2023 over thuisbezorgd.nl in de categorie Maaltijdbezorging

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb om 11:00 een bestelling geplaatst bij bufkes eindhoven via thuisbezorgd. Om 11:45 kreeg ik een melding dat de bezorger er bijna was. Rond 12:00 ben ik naar beneden gegaan om te kijken waar hij bleef. Zodra ik weer binnen was kreeg ik de melding dat mijn bestelling bezorgd was maar ik dit was niet het geval. Ik kan thuisbezorgd bijna onmogelijk bereiken en heb nu zowel geen eten als 24 euro minder. Dit vind ik echt hele slechte service. Ik wil ook graag mijn geld terug. Bestellingnummer was 5LS2O9. Neem contact op met [email protected]

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn geld terug. Ik heb namelijk niets ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over thuisbezorgd.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over thuisbezorgd.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Caspervdc