Klacht: niet geleverd, wel betaald en geen geld terug

op 07 april 2020 over thuisbezorgd.nl in de categorie Websites - Online eten bestellen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

thuisbezorgd.nl schaam je!
meer als 2 uur gewacht op mijn eten. contact met restaurant, die me onheus bejegend en de verbinding verbreekt.
thuisbezorgd reageert na diverse mailtjes niet, ondanks ontvangstbevestiging.
geen eten, geld kwijt en thuisbezorgd geeft niet thuis.

Gewenste Oplossing:

gewoon betaalde kosten terugstorten voor niet ontvangen diensten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over thuisbezorgd.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over thuisbezorgd.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door cyberfunne