Klacht: Storing oplader Toyota Prius plug in

Simon Slager op 12 april 2018 over The New Motion in de categorie Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben nu ongeveer 5 weken bezig, met de lader van de Toyota Prius plug in
Na het aktiveren van de lader volgt rood knipperen op de lader.
Vele malen gebeld met de helpdesk. Pasje gedurende 20 seconden tegen de lader, harde reset, software update, geen van deze akties geven resultaat.
Technische dienst belt niet terug.
Ik wil graag geholpen worden en hoop dat u mij belt en met een oplossing komt. Fijne avond.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag binnen 4 dagen, het euvel verholpen willen hebben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over The New Motion

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over The New Motion nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door