mijn laadpunt geeft een error melding. ben al 2 dagen bezig om de hulplijn te bereiken na het keuzemenu 1,2,of 3 (heb ze allemaal geprobeerd) komt er een kleine ruis en dan wordt de verbinding verbroken. kan verder nergens informatie... Lees meer
Ik heb mijn laadpaal openstaan voor betaald gastgebruik.
Sinds kort ontvang ik plotseling geen credit nota’s meer.
Ik heb nu ruim 800kwh energie geleverd uit eigen zak omdat NewMotion geen credit nota stuurt en niet uitbetaald.
Klantenservice is dramatisch. Lees meer
Begin december contact gehad over een factuur voor onderhoud. Deze was op mijn privé naam gefactureerd. Echter had dat niet naar mij moeten worden gedaan maar naar werkgever, ik heb immers niet het eigendom van de laadpaal. Zou geregeld worden.... Lees meer
Meer dan 20 minuten gewacht tijdens een muziekje of er iemand beschikbaar zou zijn om mij te woord te staan. Helaas zonder resultaat. Lees meer
Ik heb 20 november 1x 18 en 1x 20 min. gewacht voordat er iemand aan de telefoon kwam , er is tijdens dat gesprek afgesproken dat uw medewerker mijn abonnement zou sluiten zodat ik 24 uur later een nieuw abonnement... Lees meer
Ik heb sinds 5 weken een oplaadpunt van NewMotion waar ik nu 2x volledig mee heb kunnen laden.
Ik weet niet wat er aan de hand is met NewMotion of jullie technische dienst, maar het gaat niet goed.
Diverse telefoontjes verder over... Lees meer
New Motion is de partij waarmee de leasemaatschappij zaken doet voor het realiseren van laadpalen voor thuis. De planning hiervan is nog steeds onbekend en mijn auto wordt op 2911 geleverd. Ik zou diverse keren door NewMotion worden teruggebeld. Als... Lees meer
In januari heeft newmotion bij mij een elektrische laadpaal geplaatst. Ondanks dat ik de monteurs twee keer had gewaarschuwd voorzichtig te zijn omdat daar ook de sproei-installatie van de tuin liep, bleek na de winter dat de mannen de watertoevoer... Lees meer
Ik probeer al 2 weken lang een monteur bij mijn nieuwe laadpalen te krijgen. Deze 2 laadpalen werken niet, een elektrotechnisch bedrijf is nu al 2x geweest en heeft alles doorgemeten. Er staat spanning op, is gereset etc. etc.
Na 5... Lees meer
Ik ben nu ongeveer 5 weken bezig, met de lader van de Toyota Prius plug in
Na het aktiveren van de lader volgt rood knipperen op de lader.
Vele malen gebeld met de helpdesk. Pasje gedurende 20 seconden tegen de lader,... Lees meer