Klacht: Teveel verkeeer, te zware, te lange treinen, te grote belasting spoorlijn, te grote snelheden van de treienen in apeldoorn

op 15 juni 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Al 22 jaar woon ik aan de spoorlijn Apeldoorn/Deventer. De belasting van dit spoor loopt de spuigaten uit. De frequentie van aantallen treinen is enorm toegenomen, s’nachts ook treinverkeer waardoor ik heel laat inslaap en heel vroeg wakker wordt. De treinen zijn veel langer en veel zwaarder belast. Daarbij is de snelheid ook verhoogd. Dit kan niet langer ZO!!!!!!!!!

Als alles verminderd van wat nu veel en veel teveel is qua aantallen, belasting frequentie, snelheid, geen nachtelijk treinverkeer!!!!!. Daarbij transparantie over wat er werkelijk over dit spoor gaat.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 04 juli 2016 om 10:40 geantwoord