Klacht: Teveel betaald, geld na maanden nog steeds niet terug

op 16 juni 2021 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Ik heb dus een hele tijd teveel betaald per maand en heb inmiddels ongeveer 42 euro te veel betaald aan ziggo. Ik ben hier al maanden mee bezig om dit bedrag terug te krijgen.
Zoals in elke factuur staat vermeld, dat teveel betaalde tegoeden, eerst worden verrekend, is niet van toepassing want ik betaal altijd netjes optijd. Dit betekend dus dat er niks te verrekenen valt.
Toch heeft ziggo mij nog steeds sinds maart /april niet betaald. Ik ben hier ontiegelijk lang meebezig en wil gewoon mijn geld terug zien op mijn rekening. Ziggo zit gewoon letterlijk op mijn kleine 42 euro terwijl er niks verrekend wordt?! Hoe vind je die?
Sorry dit is belachelijk. Heb al eerder geprobeerd om op te zeggen toen heeft iemwnd mij beloofd dat het overgemaakt werd in MEI. En mij ook drie maanden gratis movies series XL gegeven “om het goed te maken”.
Maar mn geld houden zij Nog steeds.
Dit KAN toch niet joh.
Stort gewoon mijn geld terug dan is het probleem opgelost.
Je moet je voorstellen ik betaalde 1 euro teveel telkens en nu Is het bedrag wat ik tegoed heb 42 euro.
Kijk maar HOELANG zij mijn geld houden.
Absurd voor woorden.

Wanneer mijn Geld teruggestort isben ik tevreden.
Want ik wil Ook absoluut niet dat ik een keer mn factuur niet betaal om dat zo “goed te maken”.

Alle klachten die gemeld zijn door LynnnJoy