Klacht: Terugvlucht Transavia (HV 5690) buiten onze schuld om gemist

op 10 augustus 2016 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

Wij hebben zondagochtend 7 augustus buiten onze schuld om de vlucht van Transavia van Ibiza Airport naar Rotterdam Airport gemist. Wij zijn met 6 personen, met 4 volwassenen, een kleuter van 5 en een baby van 11 maanden op tijd gearriveerd op de luchthaven van Ibiza en hebben op tijd ingecheckt. De vlucht stond aanvankelijk gepland om 08:20 maar had enige vertraging opgelopen. Bij het inchecken heeft de baliemedewerker van Iberia ons boarding passen verstrekt met boarding time 09:40 en departure time 10:10 voor vlucht HV 5690 van Transavia. Bovendien zijn onze namen niet een keer omgeroepen op de luchthaven om z.s.m. te boarden,dus ook geen last call. Om voor ons onbekende redenen is het vliegtuig om 08:58 vanaf Ibiza Airport vertrokken. Hierdoor hebben wij onze vlucht gemist en hebben uiteindelijk onze koffers aangetroffen op de bagageband.

Hoewel wij direct melding hebben gemaakt van dit incident bij alle betrokken partijen, zowel Transavia, Iberia en SunWeb, heeft niemand ons hulp aangeboden. Uiteindelijk hadden wij geen andere keus dan zelf voor een aanzienlijk bedrag nieuwe vliegtickets te boeken naar Nederland en hebben wij extra kosten gemaakt om op onze eindbestemming te geraken.

Wij zien naast de welgemeende excuses voor dit onverklaarbare voorval dat alle gemaakte kosten volledig worden vergoed. De klacht heeft betrekking op reserveringsnummer 2864167.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Transavia

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Transavia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bittere Nasmaak Ibiza