Klacht: Terugbetaling van cadeaukaart niet dezelfde wijze terug.

op 27 mei 2021 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Zojuist contact opgenomen met het klantenservice van Bol.com in verband met mijn retour. Ik heb een deels per ideal en een deels per cadeaukaart van Bol betaald. Nu is de terugbetaling in verwerking echter heb ik begrepen dat zij voorkomen dat de cadeaukaart zoek raakt bij per post verzending dit niet terug retourneren maar op het account storten. Dit wordt dan automatisch op de volgende bestelling verwerkt. Zij stemmen er niet mee in om het cadeaukaart eventueel beveiligd per e-mail te verzenden of terugstorten in de vorm geld. Ik krijg dan hiermee niet het service dat ik zelf kan kiezen wanneer ik deze inwissel of het inwissel bij een ander website voor geld. Zij handelen hierin niet oplossingsgericht naar de klant toe en verplichten indirect het cadeaukaart te verbruiken oftewel helemaal niet bij het niet plaatsen van een bestelling.

Indien zij op hetzelfde wijze een cadeaukaart toesturen per e-mail of per post ben ik tevreden. Eventueel is het terugstorten ook prima, als het service zo ver al is bij Bol.com.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bol.com

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bol.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door S.Fakili