Klacht: termostaat

op 19 oktober 2016 over Essent in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik ben op dit moment 59 jaar en zo lang al klant bij essent hoor op reclame dat essent gratis een termostaat instaleerd die op afstand te bediemen is maar omdat ik een contract heb waar ik 5 jaar mijn energie rekening heb vast gezet kom ik hier niet voor in aanmerking dus als vaste klant ben je bij essent niks waard dit vindt ik persoonlijk heel min van jullie je bied je klanten mogelijk heden aan en als puntje bij paaltje komt kom je bedrogen uit sorry maar zo ga je niet met klanten om misschien weer een leuk onderwerp voor kassa kijken of meer mensen op deze manier als vaste klant gewoon aan de kant worden gezet m.v.g M WETZELS

Gewenste Oplossing:

als ik als vaste klant hier ook voor in aanmerking kom.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Essent over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht wetzeles

1 maand geleden - mijn naam is WETZELS EN NIET WETZELES

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Essent in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Essent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Essent

Heeft op 19 oktober 2016 om 10:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Op 19 oktober 2016 heeft u via www.klacht.nl uw onvrede geuit over het feit dat u geen gebruik kunt maken van de aanbieding met de Nest thermostaat.

Allereerst wil ik u bedanken dat u de moeite heeft genomen om uw onvrede te uiten.

Op 19 oktober 2016 heb ik telefonisch contact met u opgenomen om uw onvrede te bespreken. Vorig jaar heeft u een aanbod voor vijf jaar geaccepteerd met een gegarandeerde daling van uw elektriciteitstarief. Tussentijds is het niet mogelijk om een andere aanbieding te accepteren. U geeft aan dat u dit begrijpt, maar dat u het jammer vindt dat u als vaste klant met reeds een overeenkomst geen Nest thermostaat kunt krijgen met korting. Ik heb u gewezen op de korting die onze bestaande klanten krijgen als men de Nest thermostaat los koopt.

Ik wil u bedanken dat u de tijd heeft genomen om uw klacht met mij te bespreken.

Met vriendelijke groet,
Dave
Essent Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door wetzeles