Klacht: ten onrechte geld betaald.

op 27 mei 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Vrijdag avond 20 mei 2016 via internet tickets gekocht voor intercity direct Schiphol – Rotterdam heen en terug voor 2 personen. Betaald € 9,60 voor de toeslag.
Zaterdag 21 mei 2016 bleek dat er geen toeslag betaald hoefde te worden. Dit was bij U ook vrijdag avond al bekend, neem ik aan want er werd wel melding gemaakt van werkzaamheden. Waarom dan toch laten betalen? Dit lijkt wel op geldklopperij schandalig! Je koopt via internet de tickets zodat op Schiphol c.q. Rotterdam direct kan instappen zonder eerst de tickets te moeten kopen. Ik verzoek u om terug betaling van de ten onrechte betaalde toeslagen. Daarnaast was er s\\\’morgens een vertraging van 25 minuten voor een tunnel in Rotterdam, het voordeel van de directe verbinding was dus weg!
Graag de terug betaling p.o. storten op mijn bankrekening
NL97 RABO 0371655943 tnv N. T. Huisman Kerkstraat 84 1687AT Wognum

Na ontvangst van het bovenvermelde bedrag

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Reactie van de melder van de klacht Nico Huisman

9 maanden geleden - Waarom gaat een klacht indienen zo moeilijk?

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 07 juni 2016 om 14:49 geantwoord