Mijn Klacht:
Pas na tig x bellen en mailen en 2 maanden later eindelijk mijn geld terug.
Geen product geleverd, wel geld geïncasseerd, slechte service en na annulering van de order krijg je je geld niet terug zoals beloofd.
Bij Telefoondiscounter een refurbished IPhone 8 gekocht. 2x gemaild om te vragen wanneer deze geleverd zou worden aangezien de levertijd op de site (3-5 werkdagen) was verstreken. Elke keer beloftes gedaan qua levering die niet werden nagekomen waarna ik de order heb geannuleerd en ergens anders een telefoon heb gekocht.
Ondanks de bevestiging van de annulering kreeg ik mijn geld niet terug. Meerdere keren gebeld, lang in de wacht gestaan en wederom beloftes dat mijn geld teruggestort zou worden. Uiteindelijk ook een officiële creditnota ontvangen maar nog steeds heb ik mijn geld niet terug. We zijn nu 2 maanden verder en mijn verzoeken en klachten worden steeds doorgezet naar ‘de financiële afdeling’.
Gewenste Oplossing:
Als ik mijn geld per direct teruggestort krijg zoals is toegezegd en conform creditnota is bevestigd
21/7 geld is teruggestort
