Klacht: telefoon terreur

op 15 juli 2016 over Essent in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben geen klant van Essent, mijn mobiele nummer staat in het bel me niet register. Blijkbaar, omdat ik een verlokkelijke enquete heb ingevuld, heeft Essent nu mijn telefoonnummer en het recht mij minimaal 1* per maand te bellen
Nee, ik word geen klant van jullie, waarom word mijn vraag om uit het systeem gehaald te worden genegeerd? Nu word ik ook al in mijn slaap gestoord. Wat moet ik doen om hiervoor aandacht te krijgen? Moet ik naar Den Bosch toe komen?

Gewenste Oplossing:

Stop met bellen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Essent over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Essent in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Essent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Essent

Heeft op 15 juli 2016 om 10:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

Wij hebben uw klacht ook via Twitter ontvangen. Wij hebben deze daar in behandeling genomen.

Om uw klacht te registreren hebben we nog een aantal gegevens van u nodig. De volgende gegevens kunt u sturen via Twitter:

1: Uw huisnummer
2: Het telefoonnummer waarmee wij u hebben gebeld

Als wij deze hebben ontvangen kunnen wij uw klacht verder in behandeling nemen.

Met vriendelijke groet,

Angelique
Essent Klantenservice
Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Gambit1980