Klacht: telefoon reperatie

op 04 oktober 2017 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

6 december 2016 kocht ik een samsung J5 bij bol.com op 18 september 2017 kreeg ik een paars/zwart vlekje in het hoekje van mijn beeldscherm. na telefonisch contact te hebben gehad kon ik de telefoon opsturen. deze zou nagekeken en gerepareerd worden. 10 dagen later zag ik op de status van mijn telefoon zien van mijn account van bol.com dat er een reperatie rapport stond en dat de telefoon terug gestuurd werd. ik werd niks wijs uit het reperatie rapport dus besloot ik te bellen. ik kreeg een medewerker van bol.com aan de telefoon en die zocht dit voor me uit. het antwoord wat ik kreeg: er was wat vocht in de telefoon gevonden (onverklaarbaar hoe? aangezien mijn telefoon niet in aanraking is geweest met water en ook niet met condence) maar de telefoon was zo goed mogelijk gerepareerd en was weer klaar om \\\’gewoon\\\’ te gebruiken. na een lange dag was ik blij eindelijk het pakketje te ontvangen met mijn telefoon daarin. ik deed de baterij erin en schakelde de telefoon aan. het enige wat ik kreeg te zien was 2 vage vlekjes beeld. verder geen beeld en niks meer wat ik met de telefoon kon. de telefoon was dus verder kapot geraakt dan hoe die was opgestuurd. meteen nam ik contact op met bol.com daar kreeg ik te horen dat er niks met mijn telefoon was gedaan qua reperatie dat er niks was overlegd met mij en dat de andere medewerker mij voorgelogen had. verder vonden hun dat dit niet binnen de garantie viel dus mocht ik het toch willen laten maken mocht ik hieraan veel geld besteden. een erg ontevreden klant die niet goed geholpen is

ik ben tevreden wanneer mijn telefoon \\\\\\\'kosteloos\\\\\\\' word gerepareerd of wanneer ik het aankoop bedrag (219.00) terug ontvang. 6 december 2016 is deze telefoon gekocht en ik vind dat ik recht heb op mijn garantie

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 04 oktober 2017 om 15:02 geantwoord

Beste Mariska,

Helaas heb ik u niet kunnen helpen aan uw gewenste oplossing.
Mocht u nog contact willen over deze situatie kunt u reageren op mijn mail.

Milly van bol.com
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Alle klachten die gemeld zijn door marigjeelisa