Klacht: Telefoon doet het niet meer

op 11 juni 2021 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Beste,

Rond eind Mei heb ik een nieuw abonnement aangeboden gekregen van ziggo en deze afgesloten. Ik wilde daarnaast espn en onbeperkt bellen eraf. Nu was alles geregeld en apparatuur ingestuurd. Maar deed de vaste telefoon het niet meer. Nu bleek dat ze vastbellen hebben verwijdert ipv onbeperkt bellen. Dit dag later aangegeven en gebeld. 25 minuten gewacht , zouden het oplossen. Vervolgens na 15 min in de wacht werd verbinding verbroken. Dacht nou pakken het wel op. Niets was minder waar. 2 dagen later weer gebeld en ze zagen dat zij het onterecht hebben verwijdert (vast bellen) zou binnen 2 a 3 dagen opgelost zijn. Maar niets minder waar. Vervolgens hetzelfde als 1e keer weer gebeld toegezegd en excuses gehad. Maar helaas. Na dd 4e keer boos geworden maar de jongen aan de lijn begreep dat niet en vond dat ik met mijn frustatraties maar naar retentie moest, want die zijn het gewend en verbond mij door met henk. Die deed zijn best maar niet gelukt . Het was bijna 8 uur , dus gaf aan mijn volgende dag te bellen. Niets meer gehoord. Ik wil dit opgelost en een.betere aanbieding. Heeft naast de frustratie die ziggo niet begrijpt veel tijd en geld gekost in de wacht. Nu oplossing! Dank.

Ik wil dit opgelost en een.betere aanbieding. Heeft naast de frustratie die ziggo niet begrijpt veel tijd en geld gekost in de wacht. Nu oplossing of ik ben weg!! Dank

Alle klachten die gemeld zijn door Wimvandekooy