Klacht: Telefonisch niet bereikbaar door werkzaamheden Ziggo! Na een week komt monteur!

Monica H op 17 september 2021 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

In de nacht van maandag 13/9 op dinsdag 14/9 heeft Ziggo werkzaamheden uitgevoerd, waardoor mijn moeder haar vaste telefoon onbereikbaar is geworden. Deze klacht dinsdags direct gemeld bij Ziggo. Samen met monteur proberen het op te lossen. Helaas lukte dat niet. Mijn moeder wéér diezelfde dag voor de 2de contact opgenomen, kreeg weer dezelfde medewerker aan de lijn. Deze man was overigens uiterst klantvriendelijk en probeerde haar wéér te helpen. Helaas lukte dit deze keer weer niet. Hij zei dat er een monteur langs moet komen.
De eerstvolgende dag dat er een monteur kan komen is maandag 20/9! Mijn moeder zei dat er direct een monteur moest langskomen, omdat ze de afgelopen maandag het bericht heeft gekregen dat ze ernstig ziek is en het ziekenhuis haar iedere dag kan bellen in verband met afspraken voor diverse onderzoeken en behandelingen. Antwoord van medewerker Ziggo: helaas erg vervelend, maar dit is geen spoed, omdat ze niet medisch afhankelijk is van apparatuur!!!!

Nadat mijn broer en ik ook telefonisch contact hebben gehad met Ziggo, waarbij bij mijn broer werd toegezegd dat de monteur woensdag 15/9 of donderdag 16/9 zou langskomen, hij zou daarover nog geïnformeerd worden, hebben we helaas noch een monteur gezien op 1 van deze 2 dagen noch iets gehoord van Ziggo!

Schandalig hoe Ziggo met haar klanten omgaat, vooral in een situatie waarin we aangeven dat t spoed moet zijn in verband met de situatie van mijn moeder.

Ziggo maakt van hun probleem, een probleem van de klant!

Met spoed een monteur

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Monica H