Klacht: telefonie en internet werken al 10 weken niet, ziggo belt hier steeds niet over terug

op 17 juli 2012 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Klacht NO1. : is dat de storing niet wordt opgelost. Deze storing (telefoon + internet werken niet) speelt sinds februari en sinds april werkt het helemaal niet meer.

KlachtNO.2 : De onderstaande melding krijg ik maar niet weg via het onlineformulier van Ziggo. Ik heb de klantenservice gebeld en er blijkt geen e-mailadrtes te zijn waar ikhet onderstaande naartoe kan mailen!

Het betreft hier: klantnr. 10855272 (mijn moeder is jullie klant en op leeftijd vandaar dat ik dit aan u meldt). Al 10 weken wachten mijn ouders op Ziggo om hun storing te verhelpen.

In een notedop:
– al sinds februari 2012 geen continu de beschikking over telefonie en internet, de TV stoort zo nu en dan
– eind april is er een kabelbreuk geconstateerd
– ziggo heeft een aannemer de opdracht gegeven om de kabel te vervangen
– de aannemer heeft op 3 mei 2012 de vergunningen aangevraagd tbv de werkzaamheden.
– klantenservice heeft mij destijds gemeld dat 3 mei + 8 weken de (= 28 juni 2012) de uiterlijk termijn is waarbinnen de storing verholpen moet worden
– in de week van 28 juni heb ik gebeld of de planning nog juist was. Er is beweerd dat het niet uit zou lopen.
– sedert 1 juli 2012 heb ik af en aan contact met medewerkers die allen hetzelfde zeggen, namelijk ‘Planning moet contact met u opnemen.”
Ik heb overigens in ieder telefoongesprek dat mij iedere keer minimaal €2,- kost steeds gemeld dat mijn moeder niet kan omgaan met een mobiel. Gelet op het feit dat mijn vader last heeft van zijn hart zie we heel graag dat de vaste telefoon zo snel mogelijk weer werkt.

Deze storing zou ook geescaleerd zijn… wij hebben daar niets van gemerkt.

Kortom:
De wijze waarop Ziggo met deze storing omgaat is ONPROFESSIONEEL , puur prutserswerk en ZIGGO heeft een zeeeeeer groot gebrek aan gevoel voor service.

Mijn vragen aan u zijn:
1. WANNEER wordt dit opgeslost?
2. Kunnen wij er nog op rekenen dat Ziggo DRUK uitoefent op de afdeling ‘Planning c.q. prutsers’ of op de desbetreffende aannemer?
3. Kunt u deze klacht AUB deze week nog beantwoorden het zij per email aan mij of telefonisch (zie de contactgegevens die ik hieronder heb ingevuld)?

Dat het volgende week is opgelost + creditering van de vaste kosten van internet en telefonie

Alle klachten die gemeld zijn door klachtuit010