Klacht: Tegoedbon hotel i.v.m. coronavirus

op 29 maart 2020 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voorop gesteld alle begrip voor bedrijven die in de problemen komen door het verchrikkelijk Corona virus. Echter mijn vrouw en dochter hebben voor juni 2020 een reis naar Spanje geboekt voor 5 dagen en deze volledig betaald. Boeking.com verwijst ons naar het hotel en het hotel verwijst naar Boeking.com aangezien deze reis niet kan plaatsvinden.

Gewenste Oplossing:

Wij zijn absoluut niet op zoek naar terug betaling van de reis maar zouden het normaal vinden als wij een tegoedbonvoucher gaan ontvangen om op een later tijdstip alsnog de reis te gaan ondernemen (met eventueel een bijbetaling). Ik neem aan dat het Hotel in Spanje hiermee ook gediend is aangezien deze het straks al moeilijk genoeg zullen gaan krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jansenmart