Klacht: Tegenvaller Accomodatie in tegenstelling tot uw advertentie

op 05 juni 2016 over Prijsvrij.nl in de categorie Online Reisbureaus

Geachte heer , mevrouw van Prijsvrij,

Een paar dagen voor ons vertrek hebben we via u een last minute vakantie van 6 dagen geboekt naar Didim Turkije.
U adverteerde met een Ultra All inclusive Resort Aurum Moon resort in Didim een hotel wat net open is.
Het laatste klopt,alles was idd nieuw, maar er klopte heel veel niet!
Wij reizen de wereld al jaren over hebben enorm veel ervaringen ook met Ultra All inclusive,maar wat ik al zei dit hotel verdiend die beschrijving zeker niet,een grote teleurstelling voor ons.
Uw adverteerde met o.a: imported alcohol( geen druppel alleen lokale alcohol en de cocktails waren verre van de bekende cocktails zoals mojioto,pina colada etc)
5 A la cart restaurants niet dus 3 a la cart restaurants en per avond was er maar 1 open met een keuze menu en als je dan iets bestelde was het er niet of er werd niets gezegd en je kreeg gewoon iets anders.
Wat ons ook enorm verbaasde; We wilde reserveren voor de paar avonden dat wij er waren om A la carte te eten dat mocht niet want we waren er maar 6 dagen en vanaf 7 dagen mocht je maar 1x gebruik maken van de A la carte formule en anders niet ( of met bij betaling van 10 euro pp) erg vreemd Ultra all inclusive is nooit een regel omtrent dit.
Wilde je extra water op de kamer geen probleem ( maar wel met extra bijbetaling)
Geen bier en soft drinks in de mini bar op de kamer( zoals werd geadverteerd)
Bepaalde uren was er nergens eten te krijgen en was alles gesloten behave de koffie corner.
Bij het ontbijt heerlijk verse jus orange( jahoor tegen betaling van 1,50 Wat?? ja mevrouw 1,50 hoezo Ultra all inclusive!!)
Watersport helemaal niets!
Wifi niet op de kamers alleen in de lobby.
Eten? Iedere dag hetzelfde kwaliteit was goed maar dat was ook het enige.
Om een voorbeeld te geven wij zijn oa in het WOW Bodrum resort geweest dat was ECHT Ultra all inclusive!!
Jullie als organisatie posten foto’s van prachtige witte grote bedden met gordijnen om op te zonnen, het resort afgezocht uiteindelijk gevraagd…nee mevrouw over een paar weken pas, weer een tegenvaller!!!
Wat ik wil zeggen is hoe kunnen jullie als organisatie adverteren met een product die jullie niet kunnen bieden??
Adverteer pas als je ook daadwerkelijk de service kunt bieden!!
Kortom, een enorme teleurstelling!! En ik/wij ( mijn man en ik) zien dan ook graag een passende oplossing van jullie kant!
En ook waren we verbaasd dat we 6 dagen hebben geboekt en in het systeem van het hotel maar 5 dagen stonden geboekt en we betalen voor 6!!

Ons boekings nummer:1E124244
Mijn mail adres:miranda.gallusz@hotmail.com
Mijn mobiel:06-24906822

In afwachting op uw antwoord verblijf ik,
Met vriendeljike groet,
Miranda Meeuwisse-Gallusz
Hans Meeuwisse

Ik/wij zouden graag een passende oplossing van u kant zien.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Prijsvrij.nl over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Prijsvrij.nl in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Prijsvrij.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Prijsvrij.nl

Heeft op 15 juni 2016 om 13:51 geantwoord