Klacht: Bedframe, scherpe punten

Josefien8 op 03 mei 2019 over Tectake in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bedframe gekocht bij Tectake. Bij het opmaken van mijn bed scheurt mijn hele dekbed langs een scherpe punt. Dikke winkelhaak. Een bedspijl hoort niet zo scherp te zijn! De andere spijlen zijn wel glad dus gewoon een foutje.
Tectake wil niets vergoeden. Foto’s verzonden. Beschamend. Blij dat het dekbed scheurde en niet mijn voet! Ik bestel er nooit meer iets!

Gewenste Oplossing:

Als Tectake mij een vergoeding geeft voor de schade. En het bed hoef ik ook niet meer als er dingen achter blijven haken!

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tectake

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tectake nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door