Beste meneer/mevrouw,
Ik heb bij u een zwart bed gekocht ( artikelnummer: 401720). Maar nu stond ik laatst op mn bed en een latenbodem krakte al door. Ik weeg zelf maar 61 kg. Ik baal hier van dus ik hoop dat... Lees meer
Net mijn balkonset binnen gekregen gelijk in elkaar zetten natuurlijk !
Het materiaal zit niet vast bij het handvat van een stoel na een stoel gestopt zie het niet meer zitten
De kussens zijn niet goed gestikt hangen draden aan en... Lees meer
Binnen een week is de krabpaal al kapot. Echt hele slechte kwaliteit. Levering duurde ook heel lang. Lees meer
Heb bij U een mooi alu dubbele zijwering gekocht bestelnummer NL-100374214,dit is vrijdag 29052020 om 17.30u thuis bij mij geleverd, tot mijn verbazing zag ik dat de verpakking enorm!! beschadigd was en hadden ze van GLS in depot BE 6700... Lees meer
In onvoldoende stevige kartonnen dozen in dun folie zijn eetkamerstoelen geleverd. De dozen waren gescheurd stoelpoten staken uit de scheuren en waren beschadigd. Lees meer
2-4 werkdagen beweren ze, het is al 5 dagen geleden en het product is nog niet eens opgestuurd. Verschrikelijk, had het gewoon via coolblue moeten bestellen. Lees meer
Mijn grote excuses voor onnodige stretch van een klacht,die ik verkeerd gestuurd heb. Ik schaam me zo en wil dit duidelijk maken. Er is bij jullie geen klacht,die van mij zou moeten komen.Ik ben juist tevreden met de krapaal die... Lees meer
Helaas heb ik nog niet mijn bestelling van schoenen,ontvangen,maar wel een mail gekregen,hoe tevreden ik ben met uw service. Kunt u meer vertellen,waarom ik wel die mail heb gekregen en nog geen schoenen.Alvast bedankt. Lees meer
Bedframe gekocht bij Tectake. Bij het opmaken van mijn bed scheurt mijn hele dekbed langs een scherpe punt. Dikke winkelhaak. Een bedspijl hoort niet zo scherp te zijn! De andere spijlen zijn wel glad dus gewoon een foutje.
Tectake wil... Lees meer
Ik wil graag weten waar welke land of steden ik jullie winkel kan vinden en bezoeken. [email protected] Lees meer