Klacht: Te vroege levering

op 13 juli 2017 over KeukenConcurrent in de categorie Keukenleveranciers

De keuken is vandaag bezorgd, maar wordt morgen pas geïnstalleerd omdat ze een monteur te kort kwamen. We zitten midden in een verbouwing en de stucadoor komt vandaag, dus dit is onze grootste nachtmerrie. We hebben nergens ruimte en de stucadoor moeten we afzeggen (en aanbetalen!) omdat hij niet in een volle ruimte kan werken.

Mijn grootste tip voor de keukenconcurrent is dat ze op de dag dat ze leveren ook gelijk installeren. Het is onmogelijk om alle zooi af te gooien in een huis waar nog volop verbouwd wordt om vervolgens zelf weer vrolijk na ongedane zaken te vertrekken. Als wij de aanbetaling voor de stucadoor terug krijgen zou ik iets tevredener zijn, maar ik blijf het onlogisch en absoluut niet klantvriendelijk vinden van de keukenconcurrent.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar KeukenConcurrent over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door KeukenConcurrent in behandeling genomen

Bericht van KeukenConcurrent

2 maanden geleden - Beste mevrouw Van Schelven, Ik kan me voorstellen dat u zo in de war komt met uw planning. We nemen graag morgen even contact met u op om dit te bespreken. Met vriendelijke groet, Yasmin - Webcare KeukenConcurrent

Reactie van de melder van de klacht Lvans

2 maanden geleden - Dankuwel voor uw reactie, ik wacht het telefoontje vandaag af. Zojuist heb ik namelijk nog iets te horen gekregen waar ik ook een klacht over wil indienen. Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, Laura van Schelven

Reactie van de melder van de klacht Lvans

2 maanden geleden - Hallo Yasmin, hoe laat kan ik uw telefoontje verwachten?

Bericht van KeukenConcurrent

2 maanden geleden - Beste mevrouw Van Schelven, Dat kan ik u niet zeggen helaas maar u wordt voor 17.00 uur nog gebeld. Met vriendelijke groet, Yasmin - Webcare KeukenConcurrent

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat KeukenConcurrent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KeukenConcurrent

Heeft op 17 juli 2017 om 10:18 geantwoord

Beste mevrouw Van Schelven,

Ik heb inmiddels van onze klantenservice begrepen dat u afgelopen vrijdag nog gebeld bent over uw klacht en hierbij heeft onze collega u het een en ander toe kunnen lichten.

Mochten er nog verdere vragen zijn neemt u dan zeker weer contact met ons op.

Yasmin - Webcare KeukenConcurrent

Heeft op 17 juli 2017 om 10:41 geantwoord

Er is mij alleen uitgelegd wat de verdere procedure zal zijn, maar er is geen passende oplossing/compromis geboden. We zitten nog steeds met een verkeerde keuken die we niet volledig kunnen benutten. Daarbij wordt de levering van de juiste onderdelen waarschijnlijk pas erg laat omdat de bouwvakantie begint. Voor ons is dit erg nadelig, zeker aangezien wij hier niks aan kunnen doen. De fout ligt volledig bij de Keukenconcurrent, dus ik wil een passende oplossing.

Bericht van KeukenConcurrent

2 maanden geleden - Beste mevrouw Van Schelven, Ik begrijp uw reactie. Vanuit onze klantenservice is afgelopen vrijdag met u besproken dat de openstaande service inderdaad door ons veroorzaakt is. Dat spijt ons ook en we willen het uiteraard ook voor u oplossen. Zoals mijn collega met u besproken heeft is het echter zo dat we niet anders kunnen dan een nieuwe kast bestellen waarvoor inderdaad een levertijd staat. Hierin kunnen we u helaas niet sneller helpen dan dat we nu doen, hoe vervelend we dat echt ook vinden. Nogmaals onze oprechte excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Yasmin - Webcare KeukenConcurrent

Reactie van de melder van de klacht Lvans

2 maanden geleden - Beste Yasmin, We hebben inderdaad vrijdag contact gehad met een collega hierover. Zij gaf aan dat het onderdeel nabesteld wordt en dat nog niet duidelijk is wanneer dit zal plaatsvinden. Wat ik wel jammer vind is dat er niet gevraagd wordt wat wij een geschikte oplossing zouden vinden. Want bovenstaande is puur de stand van zaken, maar geen oplossing. Graag zouden we nog contact hebben hoe we hier samen uit kunnen komen.

Bericht van KeukenConcurrent

2 maanden geleden - Beste mevrouw van Schelven, Ik ga uw klacht nogmaals doorzetten naar de desbetreffende afdeling. Zij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Teun - Webcare KeukenConcurrent

Bericht van KeukenConcurrent

2 maanden geleden - Beste mevrouw Van Schelven, Wij begrijpen dat het vervelend is als uw keuken niet direct 100% is. Wij gaan zorgen dat uw keuken dit alsnog zo snel mogelijk wordt. Helaas is de zomervakantie voor ons ook overmacht, de fabrieken draaien niet allemaal op volle kracht. Het is onze taak om te zorgen dat uw keuken zo snel mogelijk helemaal naar uw zin is, dit gaan wij natuurlijk ook doen. Echter is het niet zo dat hierdoor een extra compensatie aan u wordt aangeboden. Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Yasmin - Webcare KeukenConcurrent

Alle klachten die gemeld zijn door Lvans