Klacht: Te veel mails

op 07 oktober 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij deze wil een klacht indienen over het tot vervelends toe hoeveel mails je krijgt als je iets retour stuurd. Bij iedere volgende stap wat er gebeurt met het pakketje krijg je een mail. Gister kreeg ik op een dag 4 mailtjes over wat de status is van het pakketje.

Als ik dat zou willen weten neem ik wel de app en volg ik alle gebeurtenissen daar wel op.

Gewenste Oplossing:

Dat er iets aan gedaan word.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 10 oktober 2017 om 06:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

De notificaties die u ontvangt worden verstuurd in opdracht van de partij die het label voor u heeft aangemaakt. Zij hebben bij het aanmaken van het label aangegeven in welke gevallen er notificaties vestuurd moeten worden en de emails die u ontvangt zijn automatisch gegenereerde emails.

Hopende op uw begrip hiervoor,

Goedemorgen,

Helaas hebben wij geen trackingnummer of zendingsnummer mogen ontvangen.
Zonder deze nummers is het voor ons onmogelijk uw klacht op een correcte manier in behandeling te nemen
en af te handelen.

Mocht het probleem met de zending nog niet zijn opgelost, dan verzoeken wij u om contact op te nemen met onze klantenservice
via 020-5040500, zij kunnen u in dit geval verder helpen.

Met vriendelijke groet,
UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door Semdunkes