Klacht: Te laat geleverd

op 14 juli 2017 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

10 juli 2 activity trackers besteld zodat deze – zoals op de site staat aangegeven – de volgende dag geleverd zouden worden. Voor bol.com gekozen omdat ik de volgende dag op vakantie ga.

Probleem: Slechts 1 tracker geleverd, de tweede komt een dag te laat (voor mijn vakantie).

Contact met bol.com gehad, antwoord: jammer, de Post is te langzaam. (NB: terwijl in een email van bol.com is geschreven dat het aan hun eigen handelen lag).

Resultaat: proberen het af te doen met een “cadeaubon” van 2,50 om mijn volgende bestelling geen verzendkosten te hebben.

Gewenste Oplossing:

Dat vandaag een oplossing wordt gevonden en de tracker per koerier aan mij (evt. thuisadres) wordt geleverd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 14 juli 2017 om 11:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

- - - - - - - -- - - - - - - - -- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Goedemorgen,

Vandaag heb ik je een e-mail gestuurd met een reactie.

MEt vriendelijke groet,

Jolanda van bol.com

Alle klachten die gemeld zijn door anoniem9381058