Klacht: Te laat bezorgd!

op 29 mei 2017 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Door het mooie weer hebben we besloten een bbq te houden op de Sweet-16 verjaardagfeestje. Door de belofte van ‘vandaag bestellen, morgen in huis’ heb ik bij bol.com een grote bbq besteld, die goed dienst kan doen op een feestje. Ik heb er bewust opgelet dat het een product van bol.com is en niet van een derde partij en daarnaast ook morgen geleverd kon worden. Daardoor was ik in de beschikbare opties veel duurder uit, maar daar koos ik bewust voor.
Het product is keurig bij het sorteercentrum bezorgd, maar door een sorteerfout in het distributiecentrum kon die niet bezorgd worden. Ik ben hier heel boos om!
Met bol.com contact gehad en hun ook weer laten bellen, maar ook zij zat met de handen in het haar. Er waren meer klanten die hier last van hadden. Ik begrijp dat een klantenservicemedewerker niet veel keus heeft bij dit soort dingen, maar ik verwacht dat bol.com zijn beloftes na komt. Desnoods stuur je een ander logistiek bedrijf om klanten alsnog te helpen. Dat is je servce op nr 1 zetten! Dit heeft mij vertrouwen ernstig beschadigd bij bol.com. Voor mij is bol.com voor dit soort dingen onbetrouwbaar en rijd ik de volgende keer wel zelf naar de winkel.

Ik verwacht excuses en compensatie.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 29 mei 2017 om 12:27 geantwoord

- - - - - - - - - - - - - - - - - - -- - -
Beste Hafida,

Inmiddels hebben wij contact gehad omtrent deze melding. Mocht ik je nog ergens mee kunnen helpen, dan hoor ik dat natuurlijk graag.

Een fijne dag gewenst.

Femke van bol.com

Alle klachten die gemeld zijn door Biltse