Klacht: te hoog aanbetaling

op 10 augustus 2016 over Prijsvrij.nl in de categorie Online Reisbureaus

Wij hebben een reis geboekt bij prijsvrij .nl op 1april 2017
nu moeten we van een bedrag van 2589,00 euro 906 euro aanbetalen
in hun voorwaarden staat 15% van de reissom en de prijzen die ze op hun tabel laten zien kom ook niet overeen er zit een verschil van 200 tot 300 euro in

ik ben tevreden als we goed worden behandeld en niet verkeerd word ingelicht zoals met prijzen stunten die ze niet waar kunnen maken

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Prijsvrij.nl over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Prijsvrij.nl in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Prijsvrij.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Prijsvrij.nl

Heeft op 11 augustus 2016 om 15:12 geantwoord

Beste heer Ellens,

Hartelijk dank voor uw melding. Allereerst willen wij u bedanken voor uw interesse en boeking bij Prijsvrij.nl. We gaan er vanuit dat u een heerlijk vakantie zult krijgen in Egypte.

Jammer genoeg geldt de aanbetaling alleen wanneer er via een Nederlandse reisorganisatie wordt geboekt. Bij een buitenlandse reisorganisatie geldt een afwijkend aanbetalingspercentage wat in uw geval is. De reisorganisatie waarbij u de reis heeft geboekt berekend een hoger aanbetalingspercentage. Deze informatie kunt u tevens terug vinden in onze Veel Gestelde Vragen.

Tevens doen wij er alles aan onze prijzen in de tabel zo up to date mogelijk te houden. In verband met wijzigingen, voordelen en toeslagen komt er nog een laatste prijscheck.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Heeft u nog vragen, aarzel dan niet om contact op te nemen.

Team Prijsvrij.nl

Alle klachten die gemeld zijn door kees ellens