Klacht: Te Hoge rekeningen

op 23 maart 2013 over Hi in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb sinds dat ik ben overgestapt naar MTV-Mobile(dit omdat ik me heb laten adviseren door een hi medewerker om over te stappen naar een Mtv mobile abbo) waar ik op kan vertrouwen lijkt mij, alleen maar dure rekeningen. Ik heb 300 belminuten en daarvan verbruik ik nog niet eens 200 belminuten per maand, verder heb ik nog een extra sms packet van 2,50 zodat ik daar ook niet overheen kan en 1000mb internet, omdat ik thuis op wifi zit, bij een aantal vrienden van me op wifi en verder dan op 3g zit. Ik heb met mijn vorige abbo elke maand met 500 mb gedaan, alleen de laatste paar dagen altijd van mijn vorige abbo kreeg ik een melding dat ik 500 mb had verbruikt dus lang niet aan de 1000 mb(in dit geval) dus leek het me een goed idee om 1000mb te nemen en er vanuit gaande dat als ik tot 1000mb zou zitten mijn snelheid omlaag zou gaan, nee er worden gewoon ineens kosten verrekend nou ik vind het schandalig al had ik dit van te voren geweten dan had ik nooit daarheen gegaan. Ik ben er eerlijk gezegd echt helemaal klaar mee, ik ben een student, werk hard voor me centen en om nou gemiddeld 75 euro(soms een uitschieter van in de 90 euro) te betalen ben ik nu helemaal klaar mee en hoop dat er nou is wat aan gedaan word.

Van alle maanden dat ik bij MTV mobile heb gezeten waarbij het bedrag hoger is dan het abonnement dat ik had afgesloten zou ik graag terug willen want dit is ten onrechte in rekening gebracht, en doordat me mobiel elke keer wordt afgesloten sta ik voor het blok en moet ik het wel betalen om nog voor mensen bereikbaar te zijn. Graag zou ik ook willen dat er bij het bereik van maximale mb's internet per maand dat de snelheid omlaag gaat en niet nog meer extra kosten in rekening worden gebracht dit vind ik echt schandalig.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hi

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hi in behandeling genomen

Bericht van Hi

7 jaren geleden - Hi,Wat vervelend dat er problemen zijn met het je telefoonrekeningen. Ik wil graag met je meekijken om te zien waar het probleem precies zit.Wil je mij een e-mail sturen met je 06 nummer en klant- of bankrekeningnummer? Dit kun je sturen naar [email protected] met als onderwerp Klacht.nl/rekening MTV.Groetjes,Christy Hi Webcare Je kunt je vraag ook stellen op hi.nl/forum

Bericht van Hi

7 jaren geleden - Hi,Bedankt voor het doorgeven van je gegevens. Ik heb ze ontvangen en de rekening voor je nagekeken. Het klopt dat er bijna elke maand extra kosten in rekening gebracht worden. Dit zijn kosten voor het bellen naar 0900 nummer en voor het bellen en/of sms'en in of naar het buitenland. Deze kosten vallen altijd buiten je bundel en zullen dus bovenop het maandelijkse bedrag in rekening worden gebracht.Daarnaast zijn er kosten gemaakt voor het gebruik van internet. Bij het MTV Internet Pack 2011 1000MB betaal je inderdaad wanneer je over het aantal MB's heen gaat. Deze kosten zijn dus terecht in rekening gebracht. Ik kan je hier helaas niet in tegemoet komen.Groetjes,Christy Hi Webcare Je kunt je vraag ook stellen op hi.nl/forum

Alle klachten die gemeld zijn door DannSteenvoorden