Klacht: tarief Gas onjuist

op 06 oktober 2016 over Essent in de categorie Energieleveranciers

15 nov via Easyswitch over naar Essent 1 j contract Gas prijs €0,5773 ingaande 1-12-2015 . maar na enige dagen op mijn pc ingelocht op mijn Essent stom verbaast een gas prijs van € 0,65531 dat is even 0,078 € verhoging.
daar voor 15 nov al bekent was dat de belasting ver hoogt was vind ik dat dit niet meer aan mij door berekend kan worden dan had dit in het contract moeten staan Essent en Easywitch was hier al maanden van op de hoogte .maar willen wel met een lage prijs lokken dit is incorrect zo niet oplichting?

graag een correctie of een vergoeding van 0.078 x gas verbruik dit jaar 600m3

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Essent over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Essent in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Essent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Essent

Heeft op 06 oktober 2016 om 09:01 geantwoord

Beste,

Ik begrijp dat u ontzettende baalt van de verhoging van de energiebelasting.

Wij dienen bij het ingaan van een contract altijd de dan geldende tarieven af te spreken dan wel te bevestigen. In uw contract op de bladzijde “Mijn Energieovereenkomst” staat beschreven: Netbeheerkosten, energiebelasting, opslag duurzame energie en btw kunnen periodiek wijzigen.

Hierdoor kunnen wij niet overgaan tot een correctie of een vergoeding. Ik begrijp dat dit niet het antwoord is dat u had gehoopt, mijn excuses hiervoor.

Angelique
Essent Klantenservice
Webcare

Heeft op 06 oktober 2016 om 09:40 geantwoord

dit is geen oplossing maar een ontkenning van een oplichting.

2x maal Essent klant maar de Ezel stoot zich geen 3 maal aan Essent.
wij zullen dit dan ook aan het TV program
(Kan niet waar zijn) door sturen dan hebt U tenminste voor weinig geld een hoop reclame . geen dank hier voor graag gedaan. ik beloon Essent te minste .

Alle klachten die gemeld zijn door jma spijkers