Klacht: Geen dekking in huis

op 03 maart 2013 over T for Telecom in de categorie Telecomwinkels

Op 06-09-2012 heb ik een abonnement afgesloten bij telfort,ik heb sindsdien slechte
dekking in huis,kan niet gebeld worden en ik heb geen data in huis alleen met wifi
heb ik internet,beetje vervelend dus.
Op 21-02-2013 heb ik klanten service
gebeld en uitgelegd dat ik het niet eens ben met dat hierboven beschreven en een oplossing gevraagd.
Op 26-02-2013 krijg ik een mail terug met als antwoord dat bij postcode 1363bg waar ik woon volledige dekking was buiten dus niet binnen.
Ik heb toen vervolgens weer klanten service gebeld en weer uitgelegd hoe de vork in de steel zit, de medewerkster zou mijn verhaal bij de technische afdeling plaatsen en ik moest maar wachten op een antwoord,een paar uur later krijg ik een mail terug dat ik bepaalde handelingen moest uitvoeren met mijn telefoon en mijn persoonsgegevens mee moet mailen.
Ik heb zelf ook het een en ander uitgeprobeerd met andere telefoons en dat was ook geen succes.
Mijn vrouw en zoon bellen met vodafoon simcard en hebben binnen en buiten gewoon dekking heb ik ook gemeld bij telfort.
Krijg ik weer een mail terug met de zelfde tekst als de eerste mail uw heeft gewoon dekking bij uw postcode 1363bg maar niet binnen in huis.
Hiernaar werd ik zo boos weer klantenservice gebeld gevraagd om een oplossing of een contract ontbinding wegens een ondeugdelijk product,krijg ik van de medewerkster te horen dat gaat niet,dus met andere woorden bel maar buiten binnen is niet nodig dus geen oplossing geboden.
Ik hoop dat uw mij kan helpen ze zijn niet echt klantvriendelijk daar bij telfort.
Met vriendelijke groet
Joop combe

Contract ontbinding wil niks meer met dat telfort te maken hebben..

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T for Telecom

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T for Telecom nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Joop.combe