Klacht: afsluiting/dongel aanvraag onder mijn klantno.

op 06 januari 2014 over T for Telecom in de categorie Telecomwinkels

Ik ben nu afgesloten van mijn telefoon doordat mijn zoon op zijn naam ooit een dongel is aangevraagd en het bij mijn klantno.is gezet!!! Ben al heel de ochtend aan het bellen en als mijn zoon betaald heeft kan ik weer aangesloten worden wat mij 33,88 kost!!! Vind dit te gek voor woorden dat dit terwijl hij zelf een Hi-abb.heeft bij mij terecht is gekomen en ik nu de dupe ben van deze afsluiting! Heeft ook andere naam dus hoe is het mogenlijk dat het onder mijn klantno.staat?????

Als het geregeld word zoals het hoort en uit mijn klant no. verwijderd word en gewoon bij hem. en ik geen aansluitkosten hoef te betalen! Fout is gemaakt buiten ons om om het bij mij onder te brengen!!! Ik en hij hebben hier niet om gevraagd en als je iets in een winkel koopt of afsluit hoe het dan mogenlijk is dat dit gebeurt! Ik heet Stek en hij Hazebroek!

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T for Telecom

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T for Telecom nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jantienton