Klacht: Sylconia zet website ongevraagd in quarantaine

op 30 december 2014 over Sylconia Hosting in de categorie Internetbedrijven

Omdat ik te laat was met het opzeggen van een domeinnaam bij Sylconia heb ik een beroep gedaan op de wet van Dam.

Ondertussen wil ik een ander domein verhuizen naar een nieuwe provider. Dat lukt niet omdat Sylconia niet wil meewerken.

Vervolgens heeft Sylconia ongevraagd de domeinnaam die ik probeer te verhuizen (en waarvoor ik een lopend contract heb met Sylconia tot mei 2015) in quarantaine laten plaatsen bij het SIDN.

Om mijn domeinnaam terug te krijgen moet ik nu meer dan 150 euro betalen bij een andere provider.

Sylconia weigert mij de reden van de in quarantaine plaatsing op te geven en wil niet reageren op mijn vraag wat ik moet doen om mijn domein volgens contract te laten verhuizen.

Ik wil dat Sylconia haar verplichting nakomt en mij mijn domein gewoon laat verhuizen naar een nieuwe provider.

Als Sylconia dat niet wil wil ik graag de reden zien waarom Sylconia dat niet wil doen.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sylconia Hosting

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sylconia Hosting nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Laurens13