Klacht: Niet gewilde verlenging Contract

Baanie op 29 maart 2018 over Sylconia Hosting in de categorie Internetbedrijven

Beste Klacht.nl

Na mijn jaar van in bezit zijnde van domein naam wijwerkenthuis.nl, wilde ik stoppen met deze domeinnaam waarbij ik eind vorig jaar mijn bedrag van € 8.90 wat telefonisch is besproken met Sylconia heb overgemaakt.
Na dit verhaal kreeg ik paar weken later bericht van een bleikbaar een nieuw contract wat ik hoorde van de firma Bill incasso waar ik niet om gevraagd had per mail en nu ineens 40.00 incasso kosten zou moeten maken waar ik niet om gevraagdt heb. heb de firma Sylconias al ik denk een keer of 12 bericht van ik heb geen domein naam meer aangevraagd na vorig dus ik wil geen domeinnaam meer van jullie hoe kunnen zei toch mij die domein naam door mijn strot douwen die ik niet wil of heb aangevraagd.

Als een jaar overeenkomest is afgelopen mag je hem niet zonder wederzijdse toestemming verlengen.wat wettelijk is in de EU wetgeving

iki hoop dat u kunt helpen met het probleem deze firma ( ze zijn per mail of telefonisch niet bereikbaar en je kan ook geen antwoorden van ze krijgen maar wel een incasso van 40.00 euro

help
gr,
Marco Baanvinger

Als ik bericht heb dat dit afgesloten en afgehandeld is Van de eenmanszaak Sylconia in Opmeer

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sylconia Hosting

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sylconia Hosting nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door