Klacht: Super Cover aangerekend maar nooit overeengekomen!

op 12 september 2017 over Hertz in de categorie Autoverhuur

Op vrijdag 21 juli haalden wij in Barcelona aan het Hertz kantoor onze wagen op. Wij hadden deze via Sunny Cars gereserveerd. Wij reserveren al heel wat jaren via Sunny Cars, mede omdat ze volledige packages aanbieden, zo waren we ook nu tegen alles verzekerd.
De Hertz-medewerker in Barcelona las even de condities voor én gaf ook door dat we ons geen zorgen moesten maken want alles was verzekerd via Sunny Cars, dus we hoefden niets extra te nemen. Groot was onze verbazing dan ook, dat eens terug in België ik op mijn Visa afrekening moest vaststellen dat men ons 132,23€ had aangerekend, rechtstreeks via Hertz. Ik nam met hen contact op om die fout te melden, en als reactie mocht ik een factuur ontvangen met deze aanrekening Super Cover. Ik heb meteen ook via hen én via Sunny Cars gereageerd dat dit echt niet overeengekomen was. Ten eerste is dit zelfs nooit besproken geweest, in tegendeel, zoals aangegeven vertelde Hertz zelf reeds dat we niets extra’s nodig hadden omdat we via Sunny Cars al voor alles verzekerd waren, en ten tweede hadden we ook niets specifieks hiervoor ondertekend. Wij voelen ons echt in de maling genomen en kunnen het niet anders omschrijven als een achterbakse manier van werken. Nooit eerder meegemaakt. Ik bljif hier evenwel verzet tegen aantekenen, want ik wil dit graag terugbetaald zien én voorkomen dat anderen iets soortgelijks meemaken.

Ik zal tevreden zijn als ik dit geld kan recupereren én Hertz erop toeziet dat dit oneerlijk gedrag in de toekomst voorkomen wordt.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hertz

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hertz nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Hertz in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hertz een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hertz

Heeft op 06 oktober 2017 om 14:17 geantwoord