Klachten over SunWeb

Sunweb is een online reisbureau die vakanties aanbiedt naar vele landen, zowel binnen als buiten Europa. U kunt bij Sunweb terecht voor uw wintersportvakantie,... Lees meer >

100% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 1 van 6 Online Reisbureaus

100%
82 klachten gemeld
0 openstaande klachten
0 klachten in behandeling
82 klachten opgelost
3.0 /10
172 stemmen
172

Tijdslijn

Kinderkorting misleidiing

Klacht van op 13 januari 2019 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

Recentelijk een vakantie geboekt met 2 volwassenen en 2 kinderen, (11 en 16-jaar) waarop de kinderkorting van 345,- euro per kind tm 16-jaar op van toepassing was. Bij het definitief maken van deze vakantie werd de kinderkorting van de 16-jarig gereduceerd... Lees meer

Schimmel Vocht Villa Sunweb

Klacht van op 27 december 2018 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

Ik zal maar direct met de deur in huis vallen. Wij zijn 2 dagen eerder thuis gekomen door niet leuke omstandigheden maar achteraf zijn wij daar blij om. Wij zij 20 december vertrokken van Amsterdam naar Lanzarote ons boekingsnummer: 3679021 Wij verbleven in... Lees meer

verzorging vervoer

Klacht van op 29 november 2018 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

Betreft reserveringsnr3612389 Deze reis hebben wij geboekt als reis met handling,op de heenreis was alles perfect geregeld. Voor de terug reis ben ik tijdens mijn vakantie in het hotel naar de hostess gegaan om te vragen hoe het ging met de terugreis wat... Lees meer

Geachte heermevrouw, Wij hebben afgelopen zaterdag (3112018) een vakantie geboekt bij Sunweb. Nu had ik op internet gevonden dat Sunweb een actie heeft waarbij als je aan de voorwaarden voldoet gedurende de vakantie voor € 1 bij Schiphol kunt parkeren. Tijdens... Lees meer

Busvervoer op plaats van bestemming

Klacht van op 25 oktober 2018 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

Heb in juni een vlucht met Transavia vis Sunweb geboekt omdat er een mogelijkheid bestond om met een bus van vliegveld naar accommodatie te gaan. Alleen op plaats van beschikbaarheid. Na aangekomen te zijn werd er verteld dat ik niet... Lees meer