Klacht: Fout bij studentenreisproduct

op 14 juli 2019 over Studentenreisproduct in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn klacht is dat ik dankzij een fout bij het studentenreisproduct. Ik had in gevuld voor begin september. Ik heb uiteindelijk september en oktober zelf moeten betalen. Dit zijn in totaal 225,16. Sinds september al begonnen met bellen en mailen en doen. Maar niks voor elkaar. Nu bijna een jaar beetje radeloos. Ik voel me niet serieus genomen.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik de kosten die ik gemaakt heb terug krijg. Met een kleine schadevergoeding. Waarbij ook telefoonkosten, wat 50,- bedraagt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Studentenreisproduct

Bericht van Robin van Klacht.nl

14 uur geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Studentenreisproduct nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Brenda_castelein