Klacht: Studentenkaart

op 26 mei 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een studenten ov en kon daarmee vanochtend niet inchecken. Gelukkig had ik nog een ander naamloze ov kaart waardoor ik daar mee kon reizen. Toch moest ik hier wel 30 euro op zetten om mijn retourtje naar school te kunnen maken.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag het geld terug krijgen aangezien ik gratis gebruik zou mogen maken van het openbaar vervoer. Ook hoop ik dat dit niet vaker gaat gebeuren

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 07 juni 2016 om 12:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Rikhermus